Materiaalipankki

Ole hyvä, lataa käyttöösi vinkkejä ja työkaluja arjen ravitsemushaasteisiin.

Ruoankäytön frekvenssikysely

Kysely selvittää nykyistä ruoankäyttöäsi ja toimii ravinto-ohjauksen pohjatietona.

Ruokapäiväkirja

Valmis malli ruokapäiväkirjan pitoon

Helpot proteiini-

välipalat

Nappaa helpot välipalavinkit vaikka töihin mukaan!

Kylläisyysmittari

Näläntunteen ja kylläisyyden arviointimittari.

Poimi päivän

kuidut

Kuidun saantisuositus on

25-30 g/vrk. Kukin listan annos sisältää n. 3 grammaa kuitua. Poimi siitä 10 erilaista annosta päivittäin ja varmistat riittävän kuidun saannin.  Hoida suolistoasi hyvin! 

Ruokapäiväkirjan täyttöohje

Valmennuksessa käytettävä ruokapäiväkirja antaa luotettavan kuvan ruokailustasi ja energiansaannista. Täytäthän mahdollisimman tarkasti.

Välipalavinkkejä

Välipalakin on hyvä koostaa tasapainoisesti.

© 2019 by True Food

Rekisteriseloste

BACK TO TOP